07 apr 2020

DE WEBSITE

BASISWEBSITE
Het basispakket is een starterspakket met een aantal functionaliteiten, toepassingen en een basisvormgeving. De basiswebsite bevat:

• Een welkompagina: wie zijn wij?; wat voor gemeente zijn wij?;  wanneer en waar houden wij kerkdiensten?
  • Een contactpagina: hoe bent u te bereiken voor de mensen die  contact met u willen hebben?  E-mailadres, bezoekadres, postbusadres, telefoonnummers van kerkgebouw; predikant en kerkelijk werker; scriba kerkenraad enz.
  • ANBI-pagina's (voor gemeente en diaconie): op www.protestantsekerk.nl/anbi  worden sjablonen voor gemeente en diaconie aangeboden die gebruikt kunnen worden voor de ANBI-pagina's. Deze sjablonen zijn al verwerkt in de basiswebsite, zodat u hier alleen uw eigen gegevens hoeft in te vullen. Op deze ANBI-pagina's worden gegeven vermeld over beleidsplan, begroting enz.

De prijs voor een basiswebsite is €75 euro excl. btw per jaar

VOLLEDIGE WEBSITE
Onderdelen van dit pakket :

Naast deze pagina’s die iedereen kan bezoeken, zijn er nog twee afdelingen voor eigen gebruik:

My Account
Deze pagina geeft inzicht in de actuele en persoonlijke gegevens van de websitebeheerder.

Website Generator Shop
Hier kunt u naar behoefte het basispakket online uitbreiden met allerlei toepassingen. Hier vind vindt u een overzicht van mogelijkheden. De prijs voor een volledige website is €165 euro excl. btw per jaar